خدایی دارم .....خدایی.....


ღღدختری از جنس بارانღღ

من خدایی دارم

که به وقتش دامنی می پوشد به اندازه ی تـــــــــــمــــــــــام دلتنگی هایم...

و لحظه ای دیگر...

 سینه ای دارد مردانه و امن... 

×××

خدایا...
  آنجا که خسته ام
  آنجا که دل شکسته ام
آنجا که از همه ی عالم وآدم خسته ام
همیشه تو همان دستی هستی که
که میگیری از دلم
غبارغم هارا

×××

خداوندا

خطا از من است می دانم

از من که سالها گفته ام "ایاک نعبد"

ولی به دیگران هم دل سپرده ام

از من که سالها گفته ام"ایاک نستعین"

ولی به دیگران هم تکیه کرده ام

اما رهایم نکن

بیش از همه دلتنگم

به اندازه ی تمام روز های نبودنم 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 26 دی 1391برچسب:,ساعت 12:16 توسط ღپونهღ| |


Power By: LoxBlog.Com